El Camino zarándokút - egy magyar zarándok útjai

Andrea az El Caminón

El Camino csere-bere, adás-vétel zarándokoknak

El Camino, Szent Jakab-út túrafelszerelések piactere

2013. április 16. - Andrea az El Caminón

Ezt a posztot azoknak indítottam, akik már megjárták az El Caminot és azoknak, akik ezután fogják. :-)

Ha van olyan felszerelésed, túraruhád vagy bármi, ami a zarándoklatod után feleslegessé vált, itt közzé teheted, bízva abban, hogy valakinek éppen arra lesz szüksége. Ugyanígy, ha van olyan tárgy, ami hiányzik még a listádról, esetleg olcsóbban vagy ingyen szeretnél hozzájutni, akkor írd meg hozzászólásban, remélve, hogy valaki tud segíteni.

El_Camino_csere_bere.jpg

Szándékaim szerint ez a poszt egyfajta csere-bere rovatként működne, feltéve persze, ha igényt tartotok rá. Természetesen csak az El Caminoval kapcsolatos felszerelések adás-vételét, csere-beréjét tartom üdvözítőnek ezen a fórumon, így kérek mindenkit, hogy más jellegű termékeket ne tegyen fel, mert kimoderálom. 

Legtöbbször a túracipő bizonyul kicsinek vagy éppen túl nagynak, ilyenkor jobb minél hamarabb lecserélni, mielőtt feltörné a lábadat. Én például először a Vaterán vásárolt hátizsákommal fürödtem be, mert kényelmetlen volt a vállpántja, ezért azonnal eladtam és megvettem a fenti képen látható, éppen egy padon pihenő társát. Ha  netán valamelyik zarándoklattal kapcsolatos könyvből kettőt-hármat kaptál karácsonyra a jó szándékú családtagjaidtól, akkor a felesleges példányokat itt felajánlhatod. :-)

Kérlek írd meg a termék pontos vagy hozzávetőleges árát - ha van neki - illetve, hogy mire szeretnéd elcserélni. Ha az eladni vagy elajándékozni kívánt felszerelésről van fotód, elküldheted nekem és igyekszem mielőbb feltölteni. Nekem is van olyan esőnadrágom, amit szerencsére egyszer sem kellett használnom, így lehet, hogy majd ő is felkerül ide, de ez még nem biztos. Mindenesetre a piacteret ezennel megnyitom, jöjjetek hát Zarándokok, csere-beréljetek kedvetekre! :-)

Ide lehet küldeni a képeket: andreaelcamino@gmail.com

És akkor jöjjenek a fotók (a leírásokat és az árakat a hozzászólásokban találjátok):

 

DDZ kamasli.JPG

Demeter D. Zoltán, Tagos kamásli, 40 cm, 2000 Ft

Turanadrag.jpg

Túranadrág S, Kriszti

Turanadrag hatul.jpg

Túranadrág S, Kriszti

A túranadrág rugalmas sztreccs anyagból készült, pehelykönnyű, S méretű, zippzáras zsebekkel készült. Az ára 9000 Ft. Akit érdekel Kriszti túranadrágja, az jelezze nekem és összehozzuk a találkozót.

Hegyi Aniko Kayland.JPG

Hegyi Anikó, Kayland 38-as bakancs

Hegyi Aniko Kayland talp.JPG

Hegyi Anikó, Kayland 38-as bakancs

Kérlek benneteket, hogy egymással vegyétek fel a kapcsolatot az ügylet lebonyolítása érdekében és amint elkelt valamelyik darab, jelezzetek vissza nekem, hogy a képet törölhessem az oldalról. Továbbá azt is kérném, hogy termékenként csak egy, max. két fotót küldjetek, valamint a leírásokat a hozzászólásokban tegyétek közzé. A magam részéről a fotók publikálását vállalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mundicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr385230294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.04.17. 07:30:57

Én azonnal csatlakoznék: egy kék 40,5 meretű Columbia bakancsom van eladó. Nem nagyon használtam, akkor is csak tisztasági betéttel.
Sajnos megnőtt a lábam, jobban mondva csak a bal, és így jobbnak láttam nem ebben elindulni.
Küldök képet róla, ha valakit érdekel.

Andrea az El Caminón · https://mundicamino.blog.hu/ 2013.04.17. 11:05:19

@Frengi:
Szia Frengi!
Létrehoztam egy email címet - a poszt végén láthatod - ide küldheted a fotót, estefelé igyekszem közzétenni.
Andrea

Veronikaocds 2013.04.18. 07:06:22

Szia Frengi! Érdekelne a bakancsod, ha meg van még.
Már vettem egy Salomont, de nem úgy tartja a lábam, ahogy szeretném.
Felvehetnénk a kapcsolatot...

Köszi: Veron

Kohut Marika 2013.04.19. 13:56:24

@Frengi: Érdekel a bakancsod, mi az ára?

2013.04.19. 17:11:15

@Veronikaocds: @Kohut Marika: nem ismerem az otthon árakat, ugy 25-30€ gondoltam érte.

Veronikaocds 2013.04.20. 05:37:28

Szia Frengi! 25 Eurót szívesen megadok érte. Kicsit izgulok, hogy jó lesz-e a méret, de belevágnék. Köszi
Emailon is megbeszélhetjük a részleteket! veronon@gmail.com

Katalinm 2013.04.22. 10:22:49

Szia Frengi, ha az előttem jelentkezőnek nem felel meg, engem érdekel!
katalinm65gmail

2013.05.13. 07:39:01

@Veronikaocds: @Katalinm:

Sajnos a bakancsom elkelt, az első jelentkező elvitte, de azért köszönöm az érdeklődést.

Katalinm 2013.05.13. 09:55:04

Kedves Frengi,
Nagyon köszönöm az értesítést.
További szép napot!
Nagyölelés,
Katalinm

Szarka EMese 2013.06.23. 21:48:47

Sziasztok!

Akit érdekel a 36-os Merell cipő itt jelezheti: szarka.emese@gmail.com.
Sürgősen eladó (sajnos kicsi rám, a boltban tavaly rossz dobozért nyúltam :O)
Buen Camino!

Andrea az El Caminón · https://mundicamino.blog.hu/ 2013.06.25. 20:36:33

@_p_: Szia P!
A hozzászólásokra válaszolva tudod elérni őket vagy privát üzenetben a Facebookos profiljukon. Ha lejjebb görgeted az oldalt, megtalálod Zolit a Facebook komment platformon.
Üdv,
Andrea

nkinga 2013.10.12. 20:41:46

Sziasztok!
Eladó egy 39-es, barna új bama-tex túrabakancs, vibrám talpal, 10e ft-ért. A fenti képen látható.

Neked ugatok nem a házat őrzöm 2014.02.19. 11:05:03

Régen nem járt erre senki: van egy Merell Siren hicking cipő - tehát nem kemyény bakancs, hanem kis könnyű, az eredeti ára 140€,de magyar péztárcához igazítom az árát. Csak egy magyar túrán volt rajtam. 10,5 - 8 - 42 es ki milyen számozásban gondolkodik, kb egy erős 40-es lábra ajánlott.
A columbia bakacsom is elkelt, méltányos áron, mert volt vele elégedve a vevő.

Andrea az El Caminón · https://mundicamino.blog.hu/ 2014.02.20. 06:03:54

@Neked ugatok nem a házat őrzöm: Szia! Ha küldesz egy fotót, akkor felteszem, úgy talán feltűnőbb lesz és többen észreveszik.
süti beállítások módosítása