El Camino zarándokút - egy magyar zarándok útjai

Andrea az El Caminón

3-4. nap Gyorsjelentes

2011. szeptember 11. - Andrea az El Caminón

 Sziasztok!

Koszonom a sok biztatast es a kedves sorokat, amiket itt es sms-ben kaptam! Nagyon sok erot ad, nem is gondoljatok, hogy mennyit.

Most Puente la Reinabol irok, eddig minden a terv szerint halad. Kiveve, hogy mindig este 6 korul esunk be a szallasra, es ma pl. mar nem volt hely, igy mehettunk tovabb. Ez azt eredmenyezte, hogy a kov. szallashelyen is csak az utolso 2 agyat sikerult megcsipnunk, ami az emeletes agy felso szintje. Ettol rettegtem. Fogalmam sincs, hogy fogok felmaszni! :-))))

Amugy ma mar konnyebb volt egy picit a menet, a labam meg egesz jol birja, nincs meg vizholyagom sem. Kis izomlaz a vadlimban, de semmi extra. Koszonet Vas doktornak a porcerosito szurikert, a terdem nagyon jol birta a hegymenetet felfele is es lefele is!!!!

Petinek uzenem, hogy nem sikerult belepnem a facebookra, igy ha publikus a dolog, akkor itt uzenjen, vagy a mindis email cimemre.

Zolika! Nem felejtettem am el, meg 8 napon belul vagyunk, csak most egy kicsit massal voltam elfoglalva... :-)) Szoval, nagyon boldog szulinapot kivan keresztanyad!!!

Annyi minden tortent, hogy eppen arrol nem tudok irni, ami a lenyeg, de szorgosan jegyzetelem a naplomat es majd otthonrol feltoltom a fotokkal egyutt.

Addig is irjatok sok kommentet!

Puszi mindenkinek!

Buen Camino!

Andrea

Tovább a következő bejegyzéshez >>>

Vissza az előző bejegyzéshez >>>

Vissza a főoldalra >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://mundicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr563219478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morytta 2011.09.11. 23:22:27

Szia Anyu!

Günter küld neked néhány jó tanácsot, ha tudod, fogadd meg: Induljatok el minél korábban, ő hajnal 4kor szokott indulni. A lényeg, hogy kettő után nem sok esélyetek lesz a továbbiakban sem a szállásra. A legtöbb helyen 4kor már nincs hely és a caminon lévők száma még nem csökken egy ideig.Ha korábban beértek a kajálással kapcsolatban is előnyösebb helyzetetek lesz. Tudom, nehéz, de próbáljátok meg, ő idén megy 6.alkalommal, szóval tudja mit beszél.
Az időjárásra kitérve, végig 27-30 fok körül lesz az idő, egyedül szerdán várható szórványokban eső, de csütörtöktől megint csapadék mentes 30fok. A pénteki időjárást későbbre hagyom. További jó túrázást, vigyázzatok magatokra!!
Puszilunk és Zoé nagyon vár már :)

Amitára 2011.09.12. 01:28:44

Drága Andi!
Örülök,hogy jelentkeztél! A térded miatt aggódtam,de látom,a szurik segítettek! Ha fáradt vagy,biztos mindenhol tudsz aludni,fő,hogy legyen fekhelyetek! Egy ilyen fiatal csajszi,mint Te vagy,könnyen felmászik a legmagasabb ágyra is!!! Még egy darabig ott is elég meleg lesz,jó lenne minél korábban indulnotok,ha fel tudtok kelni!
Minden reggel csak az adott nap megteendő távra koncentrálj, a másnapra ne gondolj! Így könnyebb végigcsinálni az utat!
Jaaajjjjj,de ott lennék Veled én is! Persze nem tudom,bírnám-e,de csodás lehet minden nehézségével együtt!
Jó éjszakát,szép álmokat! Minden jót nektek! Ölellek:Renáta

berika0526 2011.09.12. 12:03:37

Szia Andikám!
Képzeld azt vártam, hogy majd írsz egy levelt, ha már a blogba írtál, így én eddig nem is néztem a blogot, csak ma. Bélával már kezdtünk izgulni, hogy mi van veled. Na megnyugodtam, hogy végre látom, hogy túlérted az első húzos napot. Cak így tovább. Remélem a bogarak nem támadnak....amint látom alig alhatsz, pedig jó lenne, inkább korábban kéne indulni. Na most ennyi csak így tovább, most már majd sűrűbben írok.
Puszi,
Erika

Lhara 2011.09.12. 12:59:33

hááát ez csodás!!! végre úton vagy és túl az első élményeiden...
Gondjaim nem engedték, hogy mostanában keresselek, de szerencsére a camino klub levlistájára is írtál és mostmár képben vagyok veled.
BUEN CAMINO!
Én mostanában rendezgetem az emlékeimet az útról... igen nagy élvezettel.
Várom a bejegyzéseid. Olvasni foglak!
Szeretettel gondolok Rád.

Lhara

Camino Csaba 2011.09.12. 13:48:24

Kedves Andrea!
Tudom, hogy még messze vagy, de ha Burgos elé érsz, akkor a repülőteret balról kerüld meg, és a főútra kiérve ne a nyilat kövesd, hanem menj át az úton, majd a hídon és haladj a folyó mellett. Nagyon szép és nagyon hosszú lesz, de a másik irányban egy ipar telepen vezet az út. Ezt sokan nem ismerik, nekem is egy helyi emberke mutatta meg. Ne aggódj a nyilak miatt, a folyó egyenesen a katedrálishoz vezet. Buen Caminó

bdarazs11 2011.09.12. 15:15:00

Szia Arany Andikám,

Úgy örülök mikor írsz, szeretem olvasni.
Néha ott lennék, biztosan nevetnék vagy nem:-))
Milyen ügyes vagy!!!
Tudod engem, azért a LÉNYEG is érdekelne...amit nem írhatsz le...
További jó utat.......remélem van lehetőséged két kézzel fogni....valamit. (tudod mire gondolok)

Puszi
Boriska

Benny de Vito 2011.09.17. 16:08:18

Hello Andi!
egy leendő caminós vagyok,
nézem a blogodat, és gratulálok az úthoz. nemsokára jövök "mögötted"... :)
szeretném megkérdezni, hogyan tudok egy, a tiédhez hasonló blogot kreálni, ahol családomat, barátaimat tudom értesíteni a napi történésekről. nézem ezt a mundicamino oldalt, de valahogy nem találom, hol lehet a blogot létrehozni. Le tudod írni röviden, hogy ezt hogy csináljuk? előre is köszi!
adios!
benny de vito

Andrea az El Caminón · https://mundicamino.blog.hu/ 2011.09.19. 20:28:24

@Benny de Vito:
Szia!
Orulok, hogy olvasod az oldalt! Hogy talaltal ra? A blog.hu-n kell regisztralni, amit te mar megtettel, kulonben nem tudtal volna hozzaszolni. Valahol ott hoztam letre en is az oldalt, de most nem emlekszem, hogyan. Az biztos, hogy nagyon egyszeru volt.
Buen Camino!
Andrea
süti beállítások módosítása