El Camino zarándokút - egy magyar zarándok útjai

Andrea az El Caminón

19. nap Gyorsjelentes

2011. szeptember 26. - Andrea az El Caminón

Sziasztok!

Ma (is) nagyon jo napunk van!!! Puente Villarente-bol irok egy szupi szallasrol. Tegnap elokerult Fabrice, aki most mar nem enged minket szem elol teveszteni, igy reggel 7-kor az albergeue elott vart minket meleg csokis croissanttal es egyutt indultunk a mai utnak. Ma mar muszaj lesz neki fozni valami finomat, mondjuk lecsot. :-) Szerintem mar hire van a lecsonknak. Egesz uton enekeltunk. Fabrice mp3 lejatszojan francia dalokat hallgattunk, koztuk a Dalida-Alain Delon parostol a Paroles-t. Amikor Krisztiek elore mentek, jobban mondva en lemaradtam, meg mindig hangosan enekeltem, hogy Paroles, paroles, paroles... azt hittem senki nem hallja, de egyszer csak utolert egy zarandok es megkerdezte, hogy jol vagyok-e. Lehet, hogy nagyon hamis voltam? :-)

Szoval minden ngyon klassz, a labam meg mindig jol mukodik, sehol egy seb vagy serules, csak estere egy kicsit faj. Mostanaban sik tajakon haladunk, keresztul a Mesetan, de mar latjuk a Leon mogotti hegyeket. Lelekben keszulok a hegymenetre...

A multkor bementunk egy gyogyszertarba, hogy megmerjek a sulyomat, mert a nadrag mar leesik rolam, erre majdnem elajultam, mert tobbet mutatott a merleg, mint amikor elindultam! Most viszont biztos vgyok benne, hogy atalakultam izmossa :-)), mert az izom tenyleg nehezebb!! Erzem, hogy fogytam, de inkabb korfogatban, mint sulyban, majd meglatjatok. Ennek az az elonye, hogy barmit megehetek itt, mert ugysem hizom tole.

Most nem tudok mast irni. A hastanc szekcionak es Annanak uzenem, hogy hamarosan leteszem a koveket a Cruz de Ferronal!!! Toth Andi, nagyon orulok, hogy olvasod a blogot!!

Puszi mindenkinek!

Andrea

Tovább a következő bejegyzéshez >>>

Vissza az előző bejegyzéshez >>>

Vissza a főoldalra >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://mundicamino.blog.hu/api/trackback/id/tr143258177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amitára 2011.09.26. 21:04:30

Hello Andi!
Csodás,hogy ennyi fantasztikus élményben van részed, és hogy ilyen simán veszed az akadályokat.
Biztos,hogy lefogysz ennyi gyaloglás alatt,olyan izmos leszel hátul,hogy ha hazaérsz, át kell szoknod a minire. A formás idomokat nem szabad elrejteni!
Félre a tréfával, szóval csak így tovább, nagyon ügyes vagy! Még a végén haza is gyalog jösz,nem tervezed?
Puszi: Renáta
süti beállítások módosítása